2015. október 11., vasárnap

5.Fejezet

Sziasztok:3 MEGÉRKEZETT AZ 5. FEJEZET! *-* Remélem tetszeni fog!Arra kérnélek titeket,hogy szavazzatok a történet következő részei miről szóljabak! :) (hazugság,dráma,boldogság,ünneplés)
Előre is köszönöm nektek:) Jó olvasást mindenkinek :3

Louis szemszöge:

Értetlenül figyeltem a haveromat.Éreztem,valami nincs rendben vele.Meg se szólalt,csak sírt.
-Minden oké?-vettem ki a zsebemből a zsebkendőt.-Öcskös?
-Miért csináltátok,ezt velem?-könnyezett továb.
-Miről hablatyolsz te,itt összevissza?
-Tudtad jól,vagy inkább láthattad mit érzek iránta.
-Te,most miről beszélsz?
-Ne játszad meg magad!!Láttam mindent!
-Niall ,fejezdd be!-Fogalmam sincs miről izélsz itt.
-Elmondanád milyen együtt Lennával?
-Lennával?-döbbentem le.
-Igen!Ott ölelgetted!
-Hey!Hey!Hey!Álljon meg a menet!Én rohadtúl mást szeretek,és az csak egy baráti ölelés volt!Rólad kért tanácsot!
-De teljes szívemből szeretem!
-Ahogy ő is téged!Fogdd már fel!!!Köztünk nincs semmi!!
-Ne haragudj rám!-ölelt át.-Tiszta hülye vagyok!
-Nincs para! Én is ilyen vagyok.Na gyere ide te idióta!-veregettem meg a vállát.
-Vas Happenin' Boys?-ugrott hozzánk Zayn.
-Semmi se.Segíteni fogunk Horan ifjúságának magáévá tenni Lennát.
-Hmmm...Tetszetős ötlet.Holnap neki is kezdhetünk.-egyezett bele.


Lina szemszöge:

Egyre jobban ragaszkodtam Harry közelségéhez.A mai napunk egyszerűen csodálatosan telt.
Arra gondoltam,még távol van,a többieknek készítek,egy finom vacsit.Hamar készlett.Láttam a skacoknak ízlett,amit összedobtam.Kimentem az előszobába.Két kéz vándorlot a derekamra.Megfordultam ijedtemben.
Szemben találtam magam vele.Akaratlanul elpirultunk.
-Cuki,amikor zavarba jössz.-jött közelebb.
-Nagyon jól éreztem ma magam.-léptem én is közelebb.
-Hiányoztál,miközben Niallel voltam.-mondta bátortalanul.
-Hogy mi?Jól hallottam?-gondoltam kicsit hangosan.
-Lina én...
-Hát itt vagytok!Mindenhol titeket kerestünk!-szólt közbe Liam.-Elpletyizted,már neki,amit holnapra terveztünk?
-Valaki megzavart,szóval nem.-nézett rá szúros szemekkel Harry.
-He?-kérdeztem.
-Niall szereti Lennát,ezért valami szépet akar neki csinálni,mi meg segítenénk.-mesélte nekem a fekete pólós fiú.
-Ez mind szép,és jó...De holnap koncert fiúk!
-Óóó...Bakker!-akadtak ki.
-Adjatok egy kerek órát!-szaladtam ki a kertbe.
Nem hagyom veszni Niall kapcsolatát.Bírom őt!Egy napja ismerem,de a bátyámként tekintek rá.
Tegyük hozzá,még össze is illenek.Összesezdtem pár gyertyát,lufit,virágot,és egyébb díszeket.
Tettem égőket a bokrokra,a fákra.Egy bő órán belül készlettem.
-Hát ez...Köszönöm!-ért a hátam mögé az ír fiú.
-Honnan tudtad,hogy itt vagyok?
-Fiúk mondták.
-A kis pletykások.Niall!Kérlek szeresd őt!-váltottam komolyra.
-Mindennél jobban!Igérem!
-Most menj,hozd le,és érezzétek jól magatokat!

1 óra múlva:

Elégedetten lépkedtem fel a lépcsőn a szobám felé.Harry fogadott bent.
-Szia.Beszélhetnénk?-tette fel.
-Ugye nincs gond?
-Nincs semmi,csak...Lina!Hiányoztál!
Már megint ez a szó.Ha tudná...Nekem sokkal jobban hiányzott.
-Gyertek gratulálni az új párocskának.-rúgta be az ajtót Lou.
-Gyere!-fogta meg a kezem.-Nézzük meg őket.
-Linaaa!Niall,Lenna barátnője lett!-ugrott az ölembe Zayn,mire hátraestünk.
-Áucs..Nem inkább fordítva?-röhögtem fel.-Ám gratulálunk mi is.-mondtam a húgom felé.
-Köszönöm neked a segítségedet.-mondta a szösziség.
-Ugyan,legyetek boldogok.-kívántam neki.-Hamár leráncigáltatok,nem nézzünk filmet?
-Mit szeretne a hölgyemény nézni?-kérdezősködtek a többiek.
-Nézzünk horrort!-jelentette ki Tommo.
-Remek ötlet.-szólaltak fel egyhangúan a fiúk.
Nem tudom milyen horrort néztünk,de élégszer Haryy ölében kötöttem ki félelmemben.Ez neki nagyon bejött,hisz mindig mosoly húzodott ekkor a szájára.A hátam kezdte simogatni,mire megnyugodtam.Hirtelen az álom nyomott el.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése